Sex i bastun i Kalmar - Eskort Noralhoda

Bästa Curvy Sex Games servicen i Kalmar! Du kommer att minnas Foot Fetish med Noralhoda resten av ditt liv!
Lagt till: Igår i 06:08
Bröst
BB
Intressen
Resa, dansa, laga mat, läsa
Kort beskrivning
Jag vill dejta vuxna
Favorit dryck
Boyarsky (cocktail)
Introduktion
Pussar Ren utgående kvinna villig att prova något diskret letar efter lite roligt kanske någon trekant mycket ren person mycket outspokendiscreet möte och också vill prova trekant måste vara diskret och inte gift. haha! Förhoppningsvis kommer en av er att stjäla mitt hjärta! Att vara ensam är svårt och att inte ha någon att dela de bästa stunderna i ditt liv! För att vara ärlig är det här det svåra: D pratar om mig! Hy, mitt namn i Laura ......... Det jag vill ha mest är att hitta kärleken, min själsfrände!
Sprakkunskap
Engelsk, Svenska
Betalningar
Kontant
Eskorttjänster

• Noralhoda är bara bedårande!

Gjorde anslutningen lätt och hon gav mig anvisningar efter en enkel referenskontroll. Jag var superglad när jag öppnade dörren för att hitta
    Braxy B. / 21.11.2023 03:23 Oregistrerad användare
  • Noralhoda är smart!!!!

Noralhoda är underbar.Det gick alldeles för lätt att boka med sms. Sms:a henne på morgonen när hon var i Chicagos centrum och vi bokade en tid på eftermiddagen. När jag knackade på dörren, där väntade hon på mig i sexiga underkläder med mantel på henne. Vi kramades och hon kysste mig. Hon bad mig att fräscha om jag ville så jag gick in med en snabb dusch eftersom jag inte vill att hon ska bli sjuk. Jag var dock inte sjuk utan bara för att vara försiktig. Jag var insvept i en handduk och vi gjorde några DFKShon gick ner på mig och gav mig en fin avsugning utan täckning. Hon fortsatte med det tills jag kom. Hon masserade mig medan vi väntade på omgång två.
    Containerships / 10.02.2024 22:32 Overifierad gäst
  • Och vad hon suger!

Bia har varit på min radar *väldigt* länge nu. Jag hade bara aldrig tillfälle att träffa henne förrän på en affärsresa till San Diego nyligen. Jag tog kontakt med henne innan min resa, blev undersökt och arrangerade en 4-timmars VIP-middag med denna underbara och fantastiska kvinna! Du lever bara en gång, eller hur? :) Jag måste säga att jag hade det helt fantastiskt! Middagen var fantastisk, att ha henne på min arm förstärkte definitivt mitt ego, och vårt samtal över middagen var riktigt roligt och ganska intellektuellt stimulerande! Bia är en multidimensionell kvinna, vilket gör tiden du spenderar med henne intressant och unik. Hon tar sig verkligen tid att få kontakt med dig vilket verkligen bidrar till den totala upplevelsen.Bia träffade mig på mitt hotell och därifrån gick vi till en utmärkt restaurang som hon valde. Med tanke på att hon är en "foodie" erbjöd hon sig att välja en trevlig restaurang, som en del av middagsdejtens "paket". Hon bar en fantastisk, figurnära klänning. När vi gick in hade hon sin hand på insidan av min böjda arm och jag hade ett stort leende på läpparna.Efter en enastående middag *höll* hon min hand medan hon gick tillbaka till bilen. Det är dessa "små" saker som verkligen gör skillnad för mig. Sammantaget är Bia verkligen en fantastisk person och en fantastisk kvinna som ger en enastående upplevelse. Jag menar att varje del av upplevelsen är hjärtlig, personlig och förstklassig. Min tid med henne var absolut värt investeringen och jag måste flyga henne till mig så att vi kan fortsätta detta äventyr! Rekommenderar varmt till de definitiva, sanna herrarna där ute. Behandla henne med respekt, var äkta, lämna "B.S." vid dörren och jag är övertygad om att du också kommer att få en enastående upplevelse! VIPs, vänligen läs vidare.....
    Affonso / 22.02.2024 01:34 Overifierad gäst
  • Det här är en riktig kvinna!

Lavinia är en fantastisk leverantör i alla avseenden. Synd att hon kommer att bli ett inlägg någon gång!
    Myrcene C. / 05.11.2023 07:17 Registerad användare
  • Sperma på hennes bröst

Allt är på plats - bröst, ansikte, grym rumpa. En begåvad och disponibel dam av naturen, hennes röst gör dig galen även när du ringer ... Värt att uppmärksamma.
    Badaga L. / 20.06.2023 04:34 Registerad användare
  • Vackert, välvårdat

Tax acceptabelt beställde jag själv på det stället. Adriana skiljer sig från resten i formernas fräschör, lång erfarenhet och ganska rimlig kostnad för tjänster, vilket gör att du kan beställa ofta.
    Dani / 25.06.2023 04:46 Oregistrerad användare
  • Vet alltid hur man överraskar

Kramar i hissen, gick in i en bekväm lägenhet med avkopplande musik. Jag var nöjd med besöket!
    Wimmler E. / 22.02.2024 02:33 Registerad användare
  • Jag gav henne!

En vacker och trevlig tjej, min typ. Om du är osäker på vem du ska skjuta, sluta då ditt val på denna hora. trivdes med Natasha!
    Deuteronomy C. / 29.08.2023 06:59 Registerad användare
  • Bra som samtalspartner

Caroline gör ett bra jobb. Speciellt surret när Melissa sitter på toppen - en fantastisk utsikt. Knullade henne!
    Overblaze O. / 26.10.2023 03:24 Registerad användare
Visa alla recensioner
Du kan inte lägga till en kommentar eftersom du måste vara en registrerad användare.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • Nuvarande omdöme: 7.4
    • Totalt antal röster: 629
Tryck på installationsikonen nedan och välj Lägg till på startskärmen från listan.